diumenge, 31 de desembre de 2006

Bon any

Bé aquest és l'ultim post de l'any. Us desitjo que el proper sigui encara millor que el que deixem.
Bon any 2007 a tots !

The 4400 - Los 4400


Una sèrie digna de veure.

The 4400 explica la història de 4400 persones abduïdes i desaparegudes durant diversos anys, un cop han retornat a la Terra. És la historia d'un grup de gent que han d'enfrontar-se a canvis traumàtics, turmentats pel misteri del que els ha passat i per qué. Alguns d'ells han estat infectats de forma misteriosa, desenvolupant certes habilitats, tant bones como dolentes, pel que part del seu drama serà veure'ls ajustant-se a aquests canvis que pateixen.

Els drets per l'estat espanyol d'aquesta sèrie els té Antena 3, que amb el seu maltracte no ha aconseguit que tingui ni gota d'audiència.

Als Estats Units s'emet per USA Network i estan esperant la quarta temporada que començarà a l'estiu de 2007.

Si la voleu seguir sense maltracte us deixo uns enllaços.

emulecollection links:
Primera i segona temporada
Tercera temporada

dijous, 28 de desembre de 2006

Nintendo DS lite

La Nintendo DS ha estat l'estrella d'aquest Nadal, us la recomano. Especialment a tots aquells que no hàgiu provat mai una consola. Té un joc anomenat Brain Training que és una passada. Es tracta d'anar fent exercicis diàriament per anar exercitant el cervell i aconseguir tenir-lo com quan tenies 20 anys. Als 20 anys el cervell està en el moment de màxima potència, després del 20, es veu que anem perdent facultats, o això és el que diuen els experts.
Qui la prova diu, jo en vull una.
ACTUALITZACIÓ (gener 2007): Ja la tinc i és una passada !!!

divendres, 22 de desembre de 2006

No coment ...


És un cartell que vaig veure un dilluns en un restaurant de Shwarna - Döner Kebab

diumenge, 17 de desembre de 2006

Un rellotge català

Comunicació Digital. Un equip de professionals especialitzat en comunicació i imatge en entorns digitals. Ha presentat la segona edició del seu rellotge català. Un salvapantalles molt interessant. El motiu fonamental del projecte ha estat ajudar a conservar l'expressió de les hores amb quarts, un sistema molt particular i que està en creixent desús. Han inclòs l'expressió textual amb la intenció de facilitar l'aprenentatge a qui no hi estigui familiaritzat.

El podeu veure fent clic a aquesta icona

Aquesta nova versió permet ajustar el rellotge al teu gust. Podràs escollir el sistema d'expressió horària, triar el color de l’esfera
i activar el so de les campanades.

divendres, 15 de desembre de 2006

dijous, 14 de desembre de 2006

Stella Awards

Els Stella Awards són uns premis judicials que es donen anualment als Estat Units per posar en evidència el seu ridícul sistema judicial.

Aquests premis porten el nom de Stella Liebeck, la qual, el 1992, a l'edat de 79 anys, va patir un accident en un McDonalds al caure-li a sobre el cafè produint-li cremades de diversa consideració.
Va ser indemnitzada amb 2.9 milions de dòlars. Des de llavors, en les tasses de cafè s'adverteix de que el contingut aquesta molt calent i del seu perill.

Aquí trobareu els de 2005, 2004, 2003 i 2002 (estan en anglès, però podeu utilitzar el traductor de Google per traduir-los, només cal que poseu l'adreça de la pàgina que voleu traduir i els idiomes de traducció)

Després d'això, a qui li sorprèn que en el qüestionari que et donen a l'avió quan vas als EUA et preguntin si hi vas a cometre un delicte o un acte terrorista?

Per altra banda per Internet circula, des de fa temps, un correu electrònic amb els útims resultats del premis, que resulta que no són veritat sinó que la majoria són trets de llegendes urbanes o invetats.

Aquí en teniu l'exemple. No està malament i veureu que la realitat supera la ficció.

PREMIS fake (falsos):

SETÈ LLOC
Kathleen Robertson de Texas va ser indemnitzada amb 780.000 dòlars per un jurat després de trencar-se un turmell després d'ensopegar i caure per culpa d'un nen que estava corrent en una botiga de cuines. Els propietaris de la botiga es van sorprendre al ser obligats a pagar l'esmentada quantitat, però encara més al saber que el nen que s'havia comportat tan malament era el fill de la senyora Robertson.

SISÈ LLOC
Carl Truman de Los Angeles i de 19 anys, va guanyar 74.000 dòlars més les despeses mèdiques quan un conductor va passar per damunt de la seva mà amb el cotxe, un Honda Accord. Carl Truman no es va adonar de que hi havia algú al volant del cotxe quan es va posar a robar-li els plats de les rodes.

CINQUÈ LLOC
Terrence Dickson, de Pennsylvania, estava abandonant una casa després de robar-la, i va decidir sortir pel garatge. No va ser capaç de sortir per la porta del garatge perquè estava trencada, i a l'intentar tornar a la casa es va adonar de que la porta que connectava les dues estades era d'un únic sentit i no podia sortir o tornar a la casa. La família estava de vacances, i el senyor Dickson va estar tancat al garatge durant 8 dies. Per sobreviure, ho va fer a base de Pepsi i un enorme sac de menjar per a gossos que va trobar. Va denunciar al propietari de la casa pels danys morals soferts per aquell incident, i el jurat va accedir a situar la indemnització del propietari al lladre en 500.000 dòlars.

QUART LLOC
Kara Walton de Claymont, Delawere, va denunciar amb èxit al propietari d'un pub nocturn de la ciutat quan va caure des de la finestra del bany a terra i es va trencar les dents al picar contra el terra. Això va ocórrer mentre la senyoreta Walton intentava colar-se per la finestra del bany de dones per no pagar el compte de 3,50 dòlars. El propietari va haver de pagar-li 12.000 dòlars i despeses dentals.

TERCER LLOC
Un restaurant de Philadelphia va haver de pagar 113.500 dòlars a Amber Carson, després de que rellisqués amb un refresc i es trenqués el coxis. L'esmentat líquid estava a terra perquè ella li havia llançat al seu "novio" mitja hora abans durant una baralla.

SEGON LLOC
Jerry Williams, d'Arkansas, va percebre 14.500 dòlars més les despeses mèdiques després de ser mossegat al cul pel gos del seu veí. El gos estava dins una gàbia al jardí del seu propietari, tancat. La indemnització va ser menor al percebre el jurat una certa provocació en el fet de que el senyor Williams estigués disparant-li al gos des de a dalt de la gàbia amb una pistola de boles.

CAMPIÓ
Mr. Merv Grazinski, de Ciutat d'Oklahoma, el Novembre de 2000 es va comprar una caravana marca Winnebago de les grans (de les quals són a la vegada cotxe i caravana). En el seu primer viatge, estant en un autovia, va seleccionar el dispositiu que fixa una velocitat de creuer a 70 milles per hora (uns 120 km/h) i se'n va anar a la part de endarrere a preparar-se un cafè, amb la caravana en marxa a aquella velocitat. No sorprèn el fet de que l'autocaravana seguís recte i prengués la tangent a la primera corba i xoqués. Mr. Grazinski enfadadíssim va denunciar a Winnebago per no advertir-lo en el manual d'ús de que el programador de velocitat no és un pilot automàtic que agafa revolts, frena quan és necessari i fins i tot para el vehicle fos si precís. Per això, va ser recompensat amb 1.750.000$ més una nova caravana. Actualment, Winnebago adverteix de tal circumstància en els seus manuals, per si de cas algun un altre imbècil compra un dels seus vehicles.

dimecres, 13 de desembre de 2006

Be àcid bòric my friend

Una altra paròdia del famós anunci...

Be Risto my friend

A l'arxi-conegut anunci de BMW on apareix Bruce Lee li han aparegut milers de parodies un en poso una força bona amb el personatge d'Operación Triunfo Risto.



Si voleu saber més sobre aquest personatge uns recomano un article de la "Chica de la tele" sobre ell.

Samarretes

Ara que s'acosten les dates ideals per exercitar el consumisme desfermat, i ens trobem que hem de fer regals, per Amics Invisibles, pel Tió, Reis, etc... Us recomano unes pàgines on venen unes samarretes de disseny molt xules i bé de preu.
  • La Fraise (en francés i anglés, fan enviaments a quasi tota Europa)
  • Threadless (en anglès, fan enviaments internacionals)
  • Pampling (en espanyol)
(Via desealo.com)

diumenge, 10 de desembre de 2006

Jericho


Jericho és una sèrie sobre el que passa quan un núvol nuclear en forma de xampinyó apareix de sobte a l'horitzó, submergint als residents d'un pacífic i petit poble de Kansas, en el caos més absolut, deixant-los completament aïllats i preguntant-se si són els únics americans que queden amb vida. La por al desconegut porta al poble de Jericho a un tumult social, psicològic i físic, quan es perden totes les comunicacions amb l'exterior i deixen de rebre electricitat. El poble comença a ensorrar-se, mentre que el terror, la ira i la confusió traurà allò pitjor que alguns residents porten dins.

Us la recomano. És una les sèries que més ha atret l'atenció del públic aquesta temporada però, com la majoria de séries, está de vacances hivernals.

Podeu fer el seguiment de la sèrie via PortalSEDG o trobareu vincles a l'emule.

dimecres, 6 de desembre de 2006

al. (al punt) Restaurant

És un restaurant petitó on el color predominant és el vermell. Està situat al carrer de l'Encarnació núm. 61 al barri de Gràcia a Barcelona i emplaçat a una casa típica de Gràcia amb jardí interior.
Hi fan cuina d'autor sense pretensions i a bon preu.
A banda de sopars també fan menús de migdia, vermuts i arrossos als caps de setmana i copes de dijouos a dissbtes.
Us el recomano s'hi menja bé. Vaig provar el rissotto amb carbassa,bolets i romaní, la tonyina caramelitzada amb pebrotets i el sorbet de mandarina amb menta. Boníssim.
Tenen la web en construcció www.alpunt.net però hi trobareu els horaris i un mapa de la ubicació.

dilluns, 4 de desembre de 2006

Quina hora deu ser a ...?

Un company (gràcies Felip) em passa aquesta adreça www.timeanddate.com.

És un web on s'hi pot trobar informació relacionada amb el temps (el de Tempus fugit no el del Tomàs Molina).

Pots buscar l'hora de qualsevol lloc del món (útil per si hi has de trucar i no els vols despertar), pots fer-te els teus calendaris, hi ha un mapa del món on es veu on és de dia i on és de nit i calculadores temporals de tot tipus.

Stellarium, un planetari a casa

Navegant per Internet (ara no recordo on, segurament a Microsiervos) fa una dies vaig descobrir Stellarium, és un planetari domèstic que s'instal·la a l'ordinador. És de codi lliure, multiplataforma, fàcil d'instal·lar, per tots el tipus de resolucions de pantalla i es pot configurar en moltissimes llengües. Me l'he istal·lat i realment és curiós i alhora bonic. Us el recomano.

divendres, 1 de desembre de 2006

Ja són aquíiiiiii !!!

Ja s'acosten les dates de germanor i alegria. Les dates en que tothom està content (o sembla que ho ha d'estar) i els correus electrònics comencen a treure fum. Comences a rebre a tort i a dret les temudes Felicitacions de Nadal. Les rebs per duplicat, triplicat, quadriplicat, ... Tothom s'envia les mateixes, el reenviar va que vola. Tens el correu electrònic col·lapsat, això sí, ple d'esperit nadalenc.
Crec que està molt bé que la gent s'enviï felicitacions de Nadal, i si són electròniques millor (les de paper no són gens sostenibles), però ni creieu que en fem un gra massa? Amb una felicitació per persona a tota la seva llista de contactes ja n'hi ha prou.

Una recomanació
  • Feu la vosaltres mateixos la vostra felicitació de Nadal.
  • No cal que sigui molt eleborada.
  • L'important és el missatge i la intenció.
  • Envieu-la a tots aquells que creieu que la rebran de bon grat.
Aqueta és la meva

El vitger del temps

Més màrqueting viral?

Håkan Nordkvists a seu blog explica la seva particular història. Diu que va viatjar a través del temps posant-se per sota de l'aigüera de la seva cuina. A l'anar a reparar-la i ajupir-se més i més per arribar al fons va veure que no tenia final; va seguir avançant i avançant i a l'arribar a «l'altre costat» de sobte va veure una llum blanca. Al sortir es va posar dret i es va trobar a si mateix, envellit! Com a prova de tan sorprenent història, diu que ho va gravar tot amb el seu telèfon mòbil.



El vídeo està molt ben fet, oi?

Investigant una mica he vist que al blog d'aquest senyor hi ha publicitat d'una empresa de plans de pensions, AMP Pensions. Això del marqueting viral , es brutal, no trobeu?

Nou Amo a Laura - Sotok

Segurament estem davant d'un nou cas de màrqueting viral.

Tots debeu recordar l'èxit de l'esitu Amo a Laura doncs aquest vídeo d'un grup anomenat Sotok diuen que és una campanya de màrqueting viral de Renault o fins i to d'un constructor que ha tingut un caprici i s'ha gastat els diners amb un vídeo.

És molt freaky, però curiós.

Què n'opineu?

També et pot interessar...

Related Posts with Thumbnails