dijous, 11 d’octubre de 2007

Tendències de consum a la web

Via Enrique Dans trobo dades d'un estudi sobre les tendències de consum a la web al Estats Units.

* 60% dels usuaris personalitza pàgines web
* 53% comparteix bookmarks [adreçes d'interès, favoritos]
* 56% usen feeds RSS
* 35% utilitzen tag clouds
* Pràcticament tots llegeixen els items marcats com “més popular” o “més enviat per mail” en els llocs

En el comportament amb respecte al vídeo online,

* 67% veu regularment vídeos en YouTube
* 95% ha vist vídeos online en els últims tres mesos
* 49% ha pujat vídeos en els últims tres mesos
* 85% ha vist tràilers online en els últims tres mesos
* 71% ha vist almenys un episodi de televisió online en els últims tres mesos

Música, fotos i blogs:

* 42% compra regularment música online
* 41% utilitza llocs per compartir fotos
* 70% llegeix blogs amb regularitat

Decisions de compra preses a través d'investigació a la xarxa:

* 92% usa la web per prendre decisions de compra de productes (investigació, reviews, comparacions…)
* 54% comença la seva investigació en un cercador
* 14% comença la seva investigació en un comparador
* 30% comença la seva investigació en un lloc de comerç electrònic o tienda
* 55% té en compte sobretot les opinions d'altres usuaris a l'hora d'escollir un producte
* 21% té en compte sobretot opinions d'experts a l'hora d'escollir un producte
* Una vegada escollit el producte, els criteris més importants per escollir on comprar-lo són el preu (38%) i la reputació del lloc (38%)

Finalment, l'ús del mòbil:

* 32% usen el mòbil per escoltar música
* 24% usen el mòbil per veure vídeos
* 36% usen el mòbil per llegir titulars de notícies

L'estudi el trobareu en pdf a esta pàgina de Digital Design Blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Escriu el teu comentari

També et pot interessar...

Related Posts with Thumbnails